conny-en-piet-usa.reismee.nl

CONNECTIONS...

Hoi iedereen,

We zijn inmiddels weer al even terug. Piet heeft een buikscan gehad, waarop geen grote nierstenen te zien waren. Het kan best zijn dat er kleintjes zitten/zaten, maar die kunnen ze niet zien en die gaan vaak vanzelf weg. Hem is aangeraden een paar van die morfine zetpillen mee te nemen naar de US, en een doosje Diclofenac voor als het onverhoopt terug zou komen. En voldoende water te drinken ter voorkoming en doorspoeling van. Een vriendin zei: Door een zeefje... dan kun je het in de gaten houden. Tja :-)

Verder is Piet volop bezig met het opzetten van de connecties aldaar. Zo even uit de losse pols:
Bussiness License krijgen in de City van Fontana, vergunning krijgen voor opzetten stellingen, data aansluiting voor netwerk, telefoonnummers plus alle techniek en fysiek daarvoor, hardware IT; van printers tot scanners, beeldschermen, copy machine, watercoolers, koelkast, intern transport. hij belt wat af hier aan de Vliet tot in de late uurtjes. Daarnaast moet hij natuurlijk nog zorgen dat Moerdijk ook doorloopt (en af en toe nog achter de BBQ staan hier).

Hij gaat a.s. donderdag weer voor 5 dagen die kant op om interviews te houden samen met Randstad US (Waar hij toen die Telecall mee had op de boot). Nou hopelijk vind hij een goede ploeg, want President in je eentje is ook een beetje niks he :-)
Toevallig heeft Scott in het weekend een Rodeo (Scott is 1 van die mannen die de stieren uit zo'n kotje laat...) Piet gaat daar ook nog even foto's nemen. (Stoer he? Die Scott!)

Ikzelf heb bij thuiskomst een 10-ritten kaart gekocht voor het buitenzwembad de Meermin in Steenbergen, aangezien de Knotwilg waar ik altijd sport en zwem, zomervakantie heeft. En ik wil het zwemmen toch wel lekker bijhouden. Ben dinsdag 2 juli voor het eerst geweest. Net als in Las Vegas is ook dit zwembad gekoeld, edoch hier werkte de buitentemperatuur die dag niet mee en het water was gevoelsmatig zo'n 10 graden C denk ik. Ik kreeg gewoon kramp. Heb wel harder dan normaal mijn 40 baantjes gezwommen! Al weer een paar keer geweest daarna en het voelt al beter.

Ik ben trouwens iin Rancho Cucamonga alreeds lid geworden van een wandelclub genaamd: The Lazy Ass. (Wil ik weer How Cool is That zeggen natuurlijk :-).

Tijdens een bezoekje aan de Panda Express, kwam ik aan de praat met een leuke meid; die zei me je moet op "Meet Me" gaan, er is van alles te doen hier in Town.
Gedaan, lid geworden en je krijgt dus bijna elke dag wel een mailtje dat er ergens wat te doen is op wandelgebied en ook andere dingen. Eerst even gecheckt wat voor soort mensen bij die Lazy Ass zitten zitten. Is allemaal een beetje mijn type qua conditie. Dus niet dat ik ineens moet abseilen en ravijnen in moet of zo. Ik kreeg al zoveel mail nog voordat we uit de US vertrokken dat ik even op algemene site van hen heb gemeld, dat ik pas later dit jaar echt mee ging wandelen, aangezien ik dan pas uit Nederland overkwam... Nou, ik kreeg me toch een partij leuke antwoorden: How cool dat was dat ik helemaal uit Nederland bij hun club kwam en zo. En of ik Line Dancing toevallig ook leuk vond, met aansluitend Mexicaans eten. Dat laatste wel, dat eerste is wellicht te hoog gegrepen voor mij. Ik ben ooit eens tijdens een eerder bezoek aan de US in een Line Dance rij terecht gekomen. Ik denkt dat de deelnemers nog geschokt staan te kijken. Of zal ik ze de Torero leren? (Superleuke BBB warming up in de Knotwilg :-)

Donderdag weer lekker meegedaan met de BBB les in de Knotwilg. Als altijd perfect gegeven door onze Fitness Juf Jolanda. En ik deed bijna alles goed en in de maat. Het was wel op het favoriete nummer Torero natuurlijk. Geweldig!!

Del Mar appartementen complex heeft een fitness ruimte, maar het is wel gezelliger om met lessen mee te doen. Al is het alleen maar omdat ik dan ook meer doe, dan in m'n eentje. Dus ik heb zo eens zitten googelen wat er aldaar aan dat soort dingen te doen is. Zo ook bijvoorbeeld Yoga.
Ik ben hier naar de laatste les van de zomer geweest, en ook de laatste les (voorlopig voor mij) met het trouwe woensdagmorgenkluppie. Zal ik missen. Ik kreeg toch zowaar een paar hele lieve kadootjes. Ik ben er nog helemaal ontroerd van.

Als ik dus yoga en/of fitness class google in Rancho... krijg ik telkens de hit Pole Dancing... Ik ga zeker eens kijken en zal daar verslag van doen. Ik ga het niet! doen. Kan ik meteen weer naar de Rugpoli :-=)

Ons voorlopige schema voor de komende maanden: (onder voorbehoud :-)

Piet: 18 juli naar de US om interviews te doen. - 1 week
Piet: 17 augustus echt weg
Ik: 14 September - 3 weken om van ons huis daar een Home te maken.
Ik: Begin November t/m Maart / April aldaar. (We hebben al een kerstgast en ik heb onszelf al brutaal uitgenodigd om bij vrienden Thanksgiving te vieren. (Wel met vermelding dat ik het dessert, als in Pumpkinpie, zal maken :-)

Hoop velen van jullie voor die tijd nog live te zien! En dat is aardig aan het lukken. Vorig weekend, vrienden met boot aan de steiger. Met andere vrienden naar de film (Man of Steel) en overheerlijk gegeten bij De Pottenkijker in Antwerpen. Zondagmiddag BBQ.

Woensdag een stukje yogaclub op visite, lekker in de tuin aan de thee. Rina bracht ovenverse overheerlijke zelfgebakken appeltaart mee, ik had nog bruine cake van Netty en van Jolanda Dadelkoek (recept verkrijgbaar via mij)Ik zorgde voor de thee en de view. Dus dat was prima geregeld.

En zo nog wat dingen in het geplande vooruitzicht met vrienden en familie.

Dus nu maar weer even sporten anders gaat dat niet goed gaan natuurlijk met alle culinaire geneugten aan de steiger en elders.

Groetjes!

(Oh ja PS, by the way, before I forget :-) We got married. Moest om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Ik wilde het eerst even delen en vieren met naaste familie voor ik jullie op de hoogte stelde :-) We vieren het hier en daar en petit comitee nog, want een groot feest zit er binnenkort niet in, want dan is mijn man er niet bij :-)

Maar Connecties hier houwen we en daar bouwen we ze!

XXXXX

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!